Menu
Crisp ja Palloliitto 2023.png

Sinebrychoff jatkaa Huuhkajien ja Helmareiden kumppanina

Sinebrychoff ja Palloliitto ovat solmineet nelivuotisen jatkosopimuksen (2023–2026), ja Sinebrychoffin alkoholiton olut Crisp näkyy vuoden 2023 jalkapallon EM-karsinnoissa vahvasti Huuhkajien tukena.

Sinebrychoff aloitti Palloliiton kumppanina jo 2018. Sinebrychoffin tuotemerkeistä Crispin ohella Palloliiton kumppanina on myös toinen suosittu brändi, KOFF Long Drink, joka näkyy otteluiden ennakko- ja jatkotapahtumien anniskelualueilla.

Crispin kumppanuus näkyy mediassa, eri tilaisuuksissa ja otteluiden yhteydessä, ja sillä on tuotemerkille suuri merkitys.

”On todella hieno jatkaa yhteistyötä Palloliiton kanssa. Jalkapalloinnostus on Suomessa nyt kovalla tasolla, ja Suomen johtava alkoholiton olut sopii hyvin niin stadionin reunalle kuin kotikatsomoihinkin. Näkyvyyttä saamme kumppanuudella paljon ja erilaisia aktivointeja riittää”, Crispin tuotepäällikkö Milja Männistö Sinebrychoffilta kertoo.

”Uskomme, että saavutamme yhteistyön kautta uusia alkoholittoman oluen ystäviä. Vuoden 2024 EM-kisat pelataan Saksassa, ja Huuhkajilla on karsintalohkossaan hyvät mahdollisuudet selviytyä niihin! Suomen naisten jalkapallomaajoukkue Helmarit puolestaan viettää tänä vuonna 50-vuotisjuhlavuotta, jossa olemme myös mukana”, Milja kertoo.

Alkoholittoman oluen laaja valikoima on osa Carlsberg-konsernin ja Sinebrychoffin yhteistä Yhdessä kohti NOLLAA ja edemmäs -vastuullisuusohjelmaa. Tavoitteena on tuoda alkoholiton vaihtoehto kaikkialle, jossa panimojuomia myydään sekä lisätä kohtuullista juomakulttuuria.