Schweppes Tonic Zero – kaloriton suosikkimikseri

Schweppes Tonic Zero on kaloriton vaihtoehto maailman tunnetuimmasta mikseristä, jota valmistettiin ensimmäisen kerran jo 1870-luvulla.

Tonicia nautitaan usein ginin kanssa, mutta se sopii myös sellaisenaan janonsammuttajaksi ja juhlajuomaksi.

Schweppes Tonic Zero
Hiilihapotettu virvoitusjuoma

Ainesosat: vesi, hiilidioksidi, happo E330, luontaiset aromit, makeutusaineet E950, E952 jaE954, aromi (kiniini).

Ravintosisältö per 100 ml
Energia 8 kJ / 2 kcal
Rasva 0 g
josta tyydyttynyttä 0 g
Hiilihydraatit 0 g
josta sokereita 0 g
Proteiini 0 g
Suola 0 g

Lisätietoja, kuvat ja haastattelupyynnöt: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff,
puh: 040 8307176, email: [email protected]

200-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff valmistaa Coca-Colan juomat Suomessa. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
www.sinebrychoff.fifacebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — Instagram: Sinebrychoff1819 — YouTube: Sinebrychoff1819 — kohtuullisesti.fi