Schweppes Pink Tonic

Schweppes-tuoteperhe laajenee raikkaalla uutuudella, jossa maistuvat pehmeä viinimarja ja tonicin kevyt katkeruus.

Vähemmän sokeria sisältävä uutuus sopii virvoitusjuomakategorian kasvavaan terveystrendiin.*

Schweppes Pink Tonic on erinomainen mikseri drinkkeihin ja mocktaileihin, juhlajuomaksi tai sellaisenaan nautittavaksi.

”Cocktailit ja erityisesti alkoholittomat mocktailit ovat tällä hetkellä entistä suositumpia, mistä kertoo myös tämän hetken laaja makuvalikoima. Uutuusmaku on miedompi tonic katkeruudeltaan ja toimii juomasekoitusten ohella myös virvoitusjuomana sellaisenaan”, kertoo Schweppes-juomien tuotepäällikkö Niko Järvimäki Sinebrychoffilta.

Keväällä 2021 Schweppesin valikoimassa ovat lisäksi kestosuosikit Schweppes Indian Tonic, Schweppes Ginger Ale, Schweppes Bitter Lemon, Schweppes Russchian ja viime vuonna lanseerattu kaloriton Schweppes Tonic Zero.

Uutuus on pakattu 0,33 litran tölkkiin.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa 100 % uusiutuvalla energialla.

Lähteet:
* Döhler: Global Consumer & Category Trends 9/2020

Schweppes Pink Tonic
Virvoitusjuoma

Ainesosat: Ainekset: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, luontainen mustaherukka-aromi, luontaiset aromit, happo: E330, väri: E163, porkkana- ja safloritiiviste, makeutusaineet: E950 ja E955, aromi: kiniini.

Energia per 100 ml: 81 kj/19 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g
Suolaa g/100 ml: 0,1

1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite.  Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uudistuvalla energialla. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.