KOFF Lime – raikas kesäolut

200 vuotta täyttävä Sinebrychoff tuo markkinoille uuden kesäoluen, KOFF Limen, joka täydentää kaikkien aikojen laajinta KOFF-olutvalikoimaa.

KOFF Lime on kevyesti humaloitu vaalea lagerolut, joka saa lisää raikkautta limen mausta. KOFF Lime on pakattu kirkkaaseen lasipulloon, josta se on myös hyvä nauttia.

KOFF Lime on lomafiiliksen käynnistäjä, olit sitten paahtavassa kuumuudessa merenrannalla, päämäärättömän pitkillä lounailla kavereiden kanssa tai joutilaana kotisohvalla. KOFF Lime on kunnianosoitus pidennetyille viikonlopuille, kesäfestareille, aavistuksen liian kylmälle merivedelle, taskuun pakatulle sadeviitalle ja päivän tai kuukauden kestäville seikkailuille.

”Maustetut oluet, kuten KOFF Lime tai vaikkapa Brooklyn Naranjito, ovat nyt trendikkäitä ja maistuvat erityisesti kesäaikaan. Samoin niin sanottujen premium-lagerien suosio kasvaa, kuluttajat haluavat raikasta, helposti nautittavaa janonsammuttajaa, jossa on kuitenkin vähän jotain extraa. KOFF Lime sopii KOFF-tuoteperheeseen kuin lime lageriin”, KOFF-oluiden tuotepäällikkö Niklas Rinne kertoo.

Kuten muut vaaleat lagerit, KOFF Lime sopii kaveriksi monenlaisen ruuan kanssa. Parhaimmillaan se on meksikolaisen ruoan, vaalean kalan ja salaattien kanssa.

KOFF-oluiden valikoima on Sinebrychoffin 200-juhlavuoden kunniaksi laajempi kuin koskaan aikaisemmin. Tuoteperheessä ovat: KOFF 2,5 %, KOFF Special Edition 4,4 %, KOFF 4,6%, KOFF Escape Route, KOFF Fist Pump, KOFF Launch Pad ja KOFF Jouluolut. Alkoholittomien oluiden valikoimassa jatkavat myös KOFF Crisp Lager, KOFF Crisp Tumma Lager ja KOFF Crisp Vehnä. Olutkategorian ulkopuolelta KOFF-perheeseen tuli keväällä myös lonkero, KOFF Long Drink.

KOFF Lime myyntiin 10.6. alkaen päivittäistavarakauppoihin ja ravintoloihin kautta maan. Pakkauksena on 0,33 litran kierrätyslasipullo.

Sinebrychoff on sitoutunut Carlsberg-konsernin Together Towards ZERO -kestävän kehityksen kampanjaan, jonka yksi osa-alue on vastuuttoman alkoholikulttuurin vähentäminen. Tähän liittyen Sinebrychoff tarjoaa aina myös alkoholittomia vaihtoehtoja panimojuomissaan.

#KOFF
#TylsyyttäVastaan
#Sinebrychoff200

KOFF Lime

Olut

Oluttyyppi: lager
Ainesosat: Vesi, ohramallas, ohra, humala, luontainen aromi
Alkoholi: 4,4 %
Kantavierre: 9,6 %-Plato
Väri: 8 EBC
Katkerot: 10 EBU

Ravintosisältö: 100 ml sisältää

Energia: 150 kJ / 36 kcal

Lisätietoja, kuvat ja haastattelupyynnöt: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff,
puh: 040 8307176, email: [email protected]

200-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff valmistaa Coca-Colan juomat Suomessa. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
www.sinebrychoff.fifacebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — Instagram: Sinebrychoff1819 — YouTube: Sinebrychoff1819 — kohtuullisesti.fi