KOFF on nyt myös lonkero – ja paljon muita juomauutuuksia 200-vuotiaalta Sinebrychoffilta

Lokakuussa 200 vuotta täyttävä Sinebrychoff tuo kevään uutuuksissaan markkinoille täysin uuden lonkeron KOFF-tuotemerkillä. Muumia saa vihdoin suuremmassa koossa, Coca-Cola tuo Suomeen suosituimman makuvarianttinsa ja Karhu on nyt täyttä olutta myös alkoholittomana.

v

KOFF Long Drink: Vuodesta 1957 asti KOFF on tarkoittanut raikasta olutta, nyt KOFF on myös lonkero. KOFF Long Drink on raikas, moderni lonkero, jonka pohjana on Sinebrychoffin panimon pitkä kokemus siitä, mistä hyvä maku syntyy. KOFF Long Drinkin makuprofiili on vahvan katajainen ja greippinen. Juoma on 100 % ginipohjainen.

KOFF Long Drink -tiedote ja kuva: https://sinebrychoff.fi/newsroom/koff-on-myos-lonkero/

Karhu 0,0: Karhu tuo markkinoille olutbrändin ensimmäisen alkoholittoman oluen. Karhu 0,0 on vaalea lager, jossa maltainen makeus ja hennon hedelmäinen humalointi luovat tasapainoisen ja raikkaan, alkoholittoman olutnautinnon.

Karhu 0,0 -tiedote ja kuva: https://sinebrychoff.fi/newsroom/taytta-olutta-ilman-muuta-karhu-0-0/

Muumi Mustikka-Vadelma: Sinebrychoff on valmistanut Muumi-virvoitusjuomia vuodesta 1991. Kuluttajat ovat toivoneet isompaa pullokokoa vuosien ajan ja 200-juhlavuotenaan Sinebrychoff tuo markkinoille 1,5 litran pullon ja myös uuden maun, mustikka-vadelman. Myös tuttu Metsämansikka on nyt isommassa koossa.

Muumi-tiedote ja kuvat: https://sinebrychoff.fi/newsroom/muumi-virvoitusjuomat-nyt-myos-isommassa-pullossa/

Battery-uutuudet: Battery Licorice Boost yhdistää kaksi suomalaisten suosikkimakua, Batteryn ja lakritsan. Licorice Boost on saatavilla vain kesäjakson ajan. Pitkäaikaisempi uutuus on Battery No Calorie Peach + Raspberry, jossa yhdistyvät herkullinen persikka ja vadelma.

Battery-tiedote ja kuvat: https://sinebrychoff.fi/newsroom/battery-energy-drink-saa-kaksi-uutta-makua-battery-lakritsi-ja-persikka-vadelma/

Coca-Cola Zero Sugar Sitruuna ja muut Cokis-uutuudet: Maailman suosituin Coca-Colan klassikkomaku on vihdoin Suomessa. Uudessa Coca-Cola Zero Sugar Sitruunassa yhdistyy alkuperäinen Coca-Colan maku raikkaaseen sitruunaan täysin ilman sokeria. Fanta Appelsiinissa ja Fantan uutuusmaussa Fanta Vadelma-Passionhedelmässä on nyt 30 % vähemmän sokeria. Muita kevään Cokis-uutuuksia ovat Bonaqua Vita Granaattiomena & Mustikka sekä Fuze Tea Sitruuna & Sitruunaruoho.

Coca-Cola-tuotteiden tiedote ja kuvat: https://sinebrychoff.fi/newsroom/coca-colan-uutuus-on-uusi-klassikko-uusia-makuja-myos-fantalta-bonaqualta-ja-fuze-tea-jaateelta/

Somersby Sparkling Spritz: Makeankirpeä hittimaku on nyt myös siiderikategoriassa. Spritz-trendi jatkuu vahvana sekä Suomessa että maailmalla. Siitä inspiraationsa saanut Somersby Sparkling Spritz on Suomen suosituimman siiderin uusin makuvariantti Sinebrychoffin valikoimassa ja maku on Suomessa ensimmäisenä maailmassa.

Somersby-tiedote ja kuva: https://sinebrychoff.fi/newsroom/somersby-sparkling-spritz/

KOFF 200: KOFF-lager valmistautuu Sinebrychoffin 200-vuotisjuhliin saamalla kullanvärisen Kippis 200 -kauluksen niin tölkkiin kuin lasipulloon. Juhlavuoden erikoisilmeen valitsivat Sinebrychoffin työntekijät useammasta vaihtoehdosta. Voittanut ehdotus oli sinebrychoffilaisten ylivoimainen suosikki.

KOFF-tiedote ja kuva: https://sinebrychoff.fi/newsroom/kippis-koff-200-juhlatolkki/

Brooklyn Defender IPA ja Naranjito: Defender IPA -oluen uusi versio on edeltäjäänsä hieman kevyempi ja siinä on vähemmän alkoholia (5,5 %). Defender on Golden IPA ja New Yorkissa pidettävän Comic Con -sarjakuvafestivaalin virallinen olut, jonka maussa on trooppista hedelmää ja kuiva jälkimaku. Jo muutaman vuoden takainen tuttu Brooklyn Naranjito palaa pullovalikoimaan.

Brooklyn-tiedote ja kuvat: https://sinebrychoff.fi/newsroom/brooklyn-defender-ipa-olut-uudistui-naranjito-palaa-pulloon/

Kaikki tiedotteet: https://sinebrychoff.fi/newsroom/

Juomien jakelu alkaa 18.3.2019 kautta maan.

Lisätietoja, kuvat ja haastattelupyynnöt: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff,
puh: 040 8307176, email: [email protected]

200-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff valmistaa Coca-Colan juomat Suomessa. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
www.sinebrychoff.fifacebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — Instagram: Sinebrychoff1819 — YouTube: Sinebrychoff1819 — kohtuullisesti.fi