Crowmoor White Crow Dry Apple 0,0% - alkoholiton premiumsiideri

Crowmoor-siideri lanseeraa syksyllä 2021 ensimmäisen alkoholittoman siiderinsä. Alkoholittoman oluen ohella myös alkoholittomat siiderit kiinnostavat kuluttajia.

Crowmoor White Crow on uskomattomasti alkoholiton! Siiderissä on tuttu tasapainoisen kuiva maku, kuiva ja omenainen, mutta täysin ilman alkoholia ja vain 70 kilokaloria / tölkki.

”Crowmoor nähdään laadukkaana brändinä, joka sopii moneen tilanteeseen**, joten alkoholiton siideri sopii hyvin suomalaisen siiderin tuotevalikoimaan”, kertoo Crowmoor-siiderin tuotepäällikkö Tuuli Kajaani Sinebrychoffilta.

Crowmoor White Crow Dry Apple 0,0% on toinen Sinebrychoffin valikoimassa oleva alkoholiton siideri Somersby Apple 0,0%:n ohella. Alkoholittomia olutvaihtoehtoja on jo yhdeksän. Sinebrychoffin ja Carlsberg-konsernin kestävän kehityksen tavoitteena on, että aina kun myydään panimojuomia, tarjolla on myös alkoholittomia vaihtoehtoja.

Uutuuksien jakelu alkaa 30.8. kautta maan. Ne on pakattu 0,33 litran tölkkiin.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa 100 % uusiutuvalla energialla hiilineutraalisti.

**Sinebrychoff Brand Health Tracker IPSOS 2020 Suomi (N=2000)

Crowmoor White Crow Dry Apple 0,0%
alkoholiton omenasiideri
Ainesosat: Vesi, fermentoitu omenamehu tiivisteestä, sokeri, omenamehutiiviste, hiilidioksidi, aromit, etikka, happamuudensäätöaineet (sitruuna- ja omenahappo), omenauute, säilöntäaine (kaliumsorbaatti), stabilointiaine (johanneksenleipäpuujauhe).
Alkoholi: 0 % Vol.

Ravintosisältö: 100 ml sisältää