Crowmoor Vodka Spritz Positively Pineapple

Sinebrychoffin Crowmoor Vodka Spritzit kuuluvat hard seltzer -kategoriaan, joka kasvaa globaalisti voimakkaasti*. Kasvava kategoria on Crowmoorin johdolla syntynyt myös Suomeen. Uusin Crowmoor Vodka Spritz on ananaksen makuinen ja raikas – Positively Pineapple.

Ananas on tällä hetkellä yksi nousevista makutrendeistä juomasekoituksissa**. Crowmoor Vodka Spritz Positively Pineapple on kupliva juoma, jossa yhdistyvät vodka, ananasmehu ja hiilihapotettu vesi – ilman säilöntäaineita.

Kategorian tuotteet sisältävät yksinkertaisuudessaan hiilihapotettua vettä, hedelmämehua sekä alkoholia ja sisältävät energiaa alle 100 kcal/tölkki. Nämä kevyemmät alkoholijuomat puhuttelevat itsestään huolehtivia kuluttajia, jotka elävät terveellisesti, mutta eivät halua tehdä kompromisseja hyvän maun suhteen.

”Crowmoorin laajentuminen hard seltzer-alkoholijuomasekoituksiin on ollut todella onnistunut. Uudenlainen konsepti ja makumaailma viehättävät kuluttajia, ja näemme että tuotteiden myynti kasvaa sekä uusien kuluttajien että uusintaostojen myötä. Uutuusmaut kiinnostavat hard seltzerien kuluttajia, joten tulevaisuudennäkymät ovat todella hyvät”, Crowmoorin tuotepäällikkö Tuuli Kajaani kertoo.

Kaikki Crowmoor Vodka Spritzit sopivat nautittavaksi sellaisenaan tai jäiden ja hedelmien kanssa. Vodka Spritzeista voi tehdä raikkaita, kevyitä ja näyttäviäkin juomia.

Crowmoor Vodka Spritz -tuoteperheessä jatkavat keväällä 2021 myös Crowmoor Vodka Spritz Bright Berry ja Crowmoor Vodka Spritz Sunlit Lime.

Juomat on pakattu 0,33 litran tölkkiin. Uutuusmaun jakelu alkaa 15.3. kautta maan.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa 100 % uusiutuvalla energialla.

Crowmoor Vodka Spritz Positively Pineapple
Maustettu alkoholijuoma

Ainesosat: Vesi, vodka, hedelmätiiviste, hiilidioksidi, ananasmehu tiivisteestä, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), luontainen ananasaromi, hapettumisenestoaine (askorbiinihappo).

Alkoholiprosentti: 4,1 %
Energia per 100 ml: 125 kj/30 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g
Suolaa g/100 ml: 0,01

Lähteet:
* Carlsberg Trends and Foresights 2020
** Innova Global Trends in Hard Seltzers 2020

1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite.  Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uudistuvalla energialla. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.