Batteryn uutuusmaku Battery Strawberry Peach R-kioskilla

Suomen suosituin energiajuoma Battery Energy Drink on julkaissut uutuusjuoman Battery Strawberry Peach R-kioskin valikoimaan.

Battery Strawberry Peach on nimensä mukaisesti hedelmäinen mansikan ja persikan makuinen energiajuoma. Se on makeutettu sokerilla.

Runsaan hedelmäiset maut ovat olleet Batteryn suosikkimakuja viime vuosina, esimerkiksi Battery Remix palasi markkinoille muutaman vuoden tauon jälkeen ja on yksi suosituimpia Battery-makuja, kuten myös toinen pitkäaikainen hedelmäinen suosikki, Battery Jungled.

”Hedelmät ja sitrusmaut kuuluvat nyt suosituimpiin makuihin*. Kuluttajat toivovat energiajuomiin uusia makuja ja tästä kertoo myös Batteryn laaja makuvalikoima”, kertoo Batteryn tuotepäällikkö Anni Lehtinen Sinebrychoffilta.

Keväällä 2021 Battery Strawberry Peachin perässä kauppaan on maaliskuussa saapumassa vielä kolme uutta Battery-uutuutta.

Uutuus on pakattu 0,33 litran tölkkiin.  Kuten vuoden takainen Battery Pineapple, Battery Strawberry Peach on erikoiserä, joka on myynnissä vain R-kioskeilla.

*Innova Energy Drinks in Europe Trends Analyses 2019 (03/2020)

Battery Strawberry Peach
Energiajuoma. Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville.

Ainesosat: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, maltodekstriini, happamuudensäätöaineet (E330, E331), luontaiset aromit, kofeiini (320mg/l), värit (E163, E120), säilöntäaine (E202), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo)

Energia per 100 ml: 231 kj/54 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g

1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite.  Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoffin tavoite on tulla hiilineutraaliksi panimoksi sekä puolittaa vedenkäyttönsä viimeistään vuoteen 2030 mennessä. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.