Fanta Appelsiini Sokeriton uudistuu ja kanelinmakuinen Coca-Cola Zero palaa jouluksi

Suosikkijuoma Fanta Appelsiini Sokeriton uudistuu ja maistuu jatkossa entistä paremmalta. Coca-Cola Zero Sugar Kaneli tekee paluun joulupöytään.

Suosikkijuoma Fanta Appelsiini Sokeriton uudistuu ja maistuu jatkossa entistä paremmalta. Makua on säädetty niin, että sokeriton Fanta on entistä enemmän Fanta Appelsiinin makuinen. Fanta aktivoituu Halloween-aikaan McDonaldsin kanssa tehtävällä kuluttajakilpailulla, jossa korkkien alla löytyvillä koodeilla voi voittaa maistuvia tuotepalkintoja.

Tänä jouluna Coca-Cola tuo toista kertaa suomalaisten joulupöytään Coca-Cola Zero Sugar Kanelin, joka nimensä mukaisesti maistuu jouluisan kaneliselta unohtamatta Cokiksen hyvää makua. Puolen litran kierrätysmuovipullossa myytävä Kaneli on valikoimassa vain rajoitetun ajan, syyskuusta vuoden loppuun. Jakelu alkaa 28.9. Etiketti on uudistunut.

Coca-Colan yhteistyökumppani ja pullottaja Suomessa, Sinebrychoff, valmistaa juomien lisäksi niiden pakkaukset Keravalla. Kaikki Bon Aquan kuplallisten juomien 0,5 litran kierrätysmuovipullot valmistetaan 100 % kierrätetystä muovista. Jo aikaisemmin Coca-Colan 0,5 litran pullot on valmistettu 65 %:sti kierrätetystä ja kasvipohjaisesta muovista. 100 % kierrätys yhdistettynä suomalaiseen palautuspakkausjärjestelmään tekee muovinkäytöstä juomapakkauksena entistä kestävämpää – oikein kierrätettynä muovi voi olla luonnon kannalta parempi vaihtoehto.

Fanta Appelsiini Sokeriton

Appelsiininmakuinen kevytvirvoitusjuoma. Sisältää makeutusaineita.

Ainesosat: vesi,  appelsiinimehu tiivisteestä 4 %, hiilidioksidi, happamuudensäätöaineet (E296, E330 ja E331), makeutusaineet (aspartaami ja asesulfaami K), luontainen appelsiiniaromi joka sisältää muita luontaisia aromeja, stabilointiaineet E414, E445 ja E412, hapettumisenestoaine E300, hedelmä- ja kasvistiiviste (porkkana ja mustaviinimarja), väri E160a. Sisältää fenyylialaniinin lähteen.

Ravintosisältö per 100 ml
Energia: 12 kJ / 3 kcal
Rasva: 0 g
 - josta tyydyttynyttä: 0 g
Hiilihydraatit: 0,4 g
 - josta sokeria: 0,4 g
Proteiini: 0 g
Suola: 0,01 g

Coca-Cola Zero Sugar Kaneli

Kanelin makuinen kasvisuutejuoma. Sisältää makeutusaineita. Sisältää fenyylialaniinin lähteen.

Ainesosat: Vesi, hiilidioksidi, väri (E150d), happamuudensäätöaineet (E338, E331), makeutusaineet (aspartaami, asesulfaami K), luontaiset aromit (mm. kofeiini), kasvisuutteet.

Ravintosisältö per 100 ml:
Energia 1.4 kJ / 0.3 kcal
Rasva 0 g; josta tyydyttynyttä: 0 g
Hiilihydraatit 0 g; josta sokereita: 0 g
Proteiini: 0 g
Suola: 0,01 g

Lisätietoja, kuvat ja haastattelupyynnöt: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff,
puh: 040 8307176, email: [email protected]

200-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff valmistaa Coca-Colan juomat Suomessa. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
www.sinebrychoff.fifacebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — Instagram: Sinebrychoff1819 — YouTube: Sinebrychoff1819 — kohtuullisesti.fi