Trooppisen makea uutuusmaku Breezeriltä

Breezer Passionfruit & Mango on mehukkaan makea passionhedelmän- ja mangonmakuinen juoma Suomen suosituimpaan* juomasekoitusperheeseen.

Breezer Passionfruit & Mango on uusin lisäys Breezerin monipuoliseen ja värikkääseen makumaailmaan. Uutuudessa yhdistyvät eksoottinen passionhedelmä ja maukas mango. Herkullisen keltainen ja hedelmäisen raikas juoma sopii erityisen hyvin kuumiin kesäpäiviin ja lämpimiin terassi-iltoihin.

”Trooppisten makujen trendi jatkuu vahvana juomasekoituksissa, ja niin passionhedelmä kuin mango täydentävät Breezerin makujen maailmaa”, Sinebrychoffin Breezer-tuotepäällikkö Juha Saloranta kertoo.

Breezerien alkoholiprosentti on 4,0 %. Breezer Passionfruit & Mango on pakattu 0,275 litran kierrätyslasipulloon. Uutuus on saatavilla 13.3. alkaen kautta maan. Tuote soveltuu vegaaneille.

Kesällä Breezerin pakkaukset saavat uuden ulkoasun. Ilme on moderni ja monipuoliset makuvaihtoehdot erottuvat selkeästi. Muutos tapahtuu liukuvasti kevään ja kesän aikana. Breezer-tuoteperheessä on keväällä uutuuksien myötä peräti kahdeksan makua.

Breezer Passionfruit & Mango
Maustettu alkoholijuoma

Ainesosat: Vesi, Sokeri, Alkoholi, Hiilidioksidi, Sitruunahappo, luontaiset aromit, Happamuudensäätöaine: Natriumsitraatti, Säilöntäaineet: Kaliumsorbaatti, Natriumbentsoaatti, Stabilointiaineet: Arabikumi, Puuhartsien glyseroliesterit, Sakkarooriasetaatti-isobutyraatti, Väriaineet: Kinoliinikeltainen, Karmosiini

Energia per 100 ml: 310 Kj/74 kcal