Kevään siideriuutuus: Somersby Lemon Spritz – ja Somersby Watermelonin toivottu paluu

Suomen suosituimman siiderin* Somersbyn kevään ja kesän uutuus on pirskahtelevan sitruunainen siideri, Somersby Lemon Spritz. Kevät tuo tullessaan takaisin valikoimaan myös toivotun vesimelonin makuisen Somersbyn.

Somersby Lemon Spritz on virkistävän sitruunainen juoma, joka on saanut inspiraationsa välimerellisestä aperitivo-kulttuurista. Se on parhaimmillaan jäiden kanssa kauniista lasista ja sitruunan kuorella koristeltuna.

”Kiinnostavat uutuusmaut vauhdittavat koko siiderikategoriaa. Tämä erityisesti suomalaiseen makuun Sinebrychoffilla kehitetty siideri menestyi kuluttajamakutestissämme** erinomaisesti. Sitrusmaiset spritz-maut ovat suosittuja ja toimivat myös siidereissä.”, Sinebrychoffin siiderien tuotepäällikkö Lauri Penttilä kertoo.

”Siideri on suomalaisten suosima juomatyyppi, jonka jatkuva kehittäminen on tärkeä tehtävämme. Muihin maihin vertailtaessa voimme todeta olevamme pitkälle kehittynyt siiderimaa, jossa kuluttaja tietää, mikä on hyvää. Kuluttajien tarpeisiin ja toiveisiin vastaamiseksi tuomme markkinoille elämyksellisiä juomia, joissa maistuu sesonki, ja joita tärkeimmät kuluttajatrendit vahvasti tukevat”, Lauri Penttilä sanoo.

Siiderin alkoholiprosentti on 4,5 % ja se tulee Somersbyn pysyvään valikoimaan.

Toissakesän hittisiiderin paluu

Valikoimaan vuodelta 2021 kuluttajien toiveesta palaava Somersby Watermelon on hedelmäinen, raikas ja kesäinen siideri, jossa maistuvat vesimeloni ja punainen omena. Jälkimaussa on ripaus mansikkaa!

Siiderin alkoholiprosentti on 4,5 % ja se tulee Somersbyn pysyvään valikoimaan.

Uutuudet ovat saatavilla 13.3. alkaen kautta maan. Siiderit on pakattu 0,33 litran tölkkiin.  Molemmat siideriuutuudet soveltuvat vegaaneille.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

Somersby Lemon Spritz
Sitruunanmakuinen omenasiideri

Ainesosat: Omenaviini (vesi, sokeri, omenamehutiiviste), vesi, sokeri, sitruunamehu tiivisteestä (4,5%), omenamehutiiviste, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), inverttisokeri, luontainen aromi, stabilointiane (E414), säilöntäaine (kaliumsorbaatti), hapettumisenestoaine (askorbiinihappo).

Energia per 100 ml: 237 Kj/56 kcal
Sokeri g/100 ml: 7

Alkoholiprosentti: 4,5 til-%

Somersby Watermelon
Maustettu omenasiideri

Ainesosat: Vesi, omenaviini (vesi, sokeri, omenamehutiiviste), sokeri, omenamehutiiviste, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), värit (E150b, E163), säilöntäaine (kaliumsorbaatti), luontainen aromi.

Energia per 100 ml: 220 Kj/52 kcal
Proteiini g/100 ml: 0,1