Sinebrychoffin ensimmäinen hapanolut ja uudet wine spritz -juomat syksyn juomauutuuksissa - olutystävien kausisuosikki ympärivuotiseen valikoimaan

Elokuun lopussa Sinebrychoffin uutuuksissa on mukana panimon ensimmäinen hapanolut KOFF Sour, kaksi Brooklyn-IPAa lasipullossa, Crowmoor Wine Spritz -juomasekoituksia ja uusi Coca-Cola Zero Sugar Kirsikka. Suosittu kausiolut Karhu Laku Porter siirtyy ympärivuotiseen valikoimaan.

Täydet tuotetiedotteet kuvineen löydät Sinebrychoffin verkkosivuilta: https://www.sinebrychoff.fi/newsroom/

Karhun erikoisolutsarja täydentyy syksyllä tummalla stout-oluella Karhu Stout, joka on saatavilla syksyn ja talvikauden ajan. Lisäksi kausivalikoimassa kahtena syksynä ollut Karhu Laku Porter tulee oluenystävien toiveesta kokovuotiseen valikoimaan.

KOFF Sour on ensimmäinen Sinebrychoffin valmistama hapanolut ja täydentää KOFFin suosittua erikoisolutperhettä jo neljänteen makuun. KOFF Sour on tehty helposti lähestyttäväksi, kevyen hedelmäiseksi ja kirpeäksi hapanolueksi, joka sopii niin seurustelujuomaksi tai vaikka merenelävien kuten sushin kanssa nautittavaksi.

Brooklyn Breweryn sitruksen ja greippihedelmän vivahteilla viimeistelty raikas ja ennakkoluuloton Brooklyn Stonewall IPA palaa vakituiseen valikoimaan ja aikaisempi kausihanasuosikki suodattamaton Brooklyn Pulp Art IPA on nyt Suomessa ensimmäistä kertaa lasipullossa.

Sauvignon Blancin aromilla maustettu Crowmoor Apple Wine Spritz Sauvignon Blanc ja roséaromilla maustettu Crowmoor Apple Wine Spritz Rosé -juomasekoitukset tuovat Crowmoorin tuoteperheeseen rypäleiden makumaailmaa valko- ja roséviinien tyyliin.

Somersby Apple & Cinnamon Winter Cider – omenan ja kanelin makuisessa siiderissä maistuvat raikas omena ja kaneli. Sesonkilanseeraus sopii täydellisesti niin syksyn illanviettoihin kuin talvipäivän lämmikkeeksikin ja on saatavilla vain syksyn ja talven ajan.

Battery Extend Limited Edition - rakastettu Batteryn alkuperäinen maku, enemmän kofeiinia! Juomassa on lähes tuplamäärä kofeiinia Battery Energy Drink Original -energiajuomaan verrattuna (60 mg/100 ml vs 32 mg/100 ml). Battery Extend -tölkin sisältämä kofeiini vastaa vajaata kahta kuppia kahvia.

Monster-energiajuoman syysuutuudet ovat Monster Monarch ja Monster Ultra Watermelon. Monster Monarch on persikan ja nektariinin makuinen energiajuoma, joka sisältää 5 % hedelmämehua, makeutettu sokerilla ja makeutusaineella. Monster Ultra Watermelon on puolestaan täysin sokeriton ja kaloriton vesimelonin makuinen juoma.

Coca-Cola-juomissa on syksyllä kolme sokeritonta uutuutta: Coca-Cola Zero Sugar Kirsikka on virkistävän Coca-Colan ja hedelmäisen kirsikan makuyhdistelmä. Fanta Etelän Hedelmät Sokeriton on hedelmäinen juoma, jonka trooppisten hedelmien maku ja hehkuva väri tuovat mieleen etelän auringon. Fanta Vadelma Sokeriton on hehkuvan punainen uutuus, jossa maistuu suomalaisten rakastama kotoinen marja.

Uutuuksien jakelu alkaa 29.8. kautta maan. Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.