Powerade Citrus – suosittu urheilujuoma nyt sitruunaisena

Powerade Citrus on sitruksenmakuinen urheilujuoma. Vähäkalorisena ja hiilihapottomana se sopii käytettäväksi nestetankkaukseen liikunnan ja urheilun aikana, sekä ennen ja jälkeen suorituksen.

Isotoninen Powerade sisältää ihanteellisen yhdistelmän vettä, nopeavaikutteisia hiilihydraatteja ja B6-vitamiinia sekä elektrolyyttejä. Se ehkäisee tehokkaasti elimistön nestehukkaa urheilusuorituksen aikana ja auttaa korvaamaan hikoillessa menetetyt suolat. Powerade Citrus on säilöntäaineeton, kofeiiniton ja vähäkalorinen.

Uutuuden lisäksi Poweraden valikoimaan kuuluvat marjanmakuinen Powerade Mountain Blast ja appelsiininmakuinen Powerade Orange.

Juoma on pakattu 0,5 litran kierrätysmuovipulloon, joka kevään aikana muuttuu 100 % kierrätysmuovista valmistetuksi pulloksi - korkkia lukuunottamatta.

Powerade Citrus
Isotoninen sitruksen makuinen urheilujuoma. Sisältää sokereita ja makeutusaineita.

Ainesosat: Vesi, glukoosi, fruktoosi, happo (E330), natriumkloridi, stabilointiaineet (E414, E445), aromit, makeutusaineet (E955, E950), väri (E104). Väri (E104) voi vaikuttaa haitallisesti lasten aktiivisuustasoon ja heikentää tarkkaavaisuutta.

Energia per 100 ml: 70 Kj/17 kcal
Suolaa g/100 ml: 0,13