Sokerittomat energiajuomauutuudet: Monster Ultra Gold ja Monster Lewis Hamilton Zero Sugar

Kuluttajat etsivät sokerittomia vaihtoehtoja myös energiajuomissa* ja Monsterin sokerittomat vaihtoehdot ovatkin olleet suosittuja. Alkuvuonna 2023 Monster-perheeseen tulee kaksi uutta sokeritonta ja lähes nollakalorista hedelmäistä makua.

Monster Ultra Gold on ananaksenmakuinen sokeriton energiajuoma, jonka tölkkidesign on nimensä mukaisesti näyttävän kultainen.

Monster Lewis Hamilton Zero Sugar on Monster Energyn ja Lewis Hamiltonin yhdessä luoma uutuus. Persikan ja nektariinin makuinen sokeriton Monster on iso satsaus ja Mad Dog Jonesin eli Hamiltonin kypärän suunnittelijan luoma tölkkidesign on pidetty visusti piilossa.

”Sitrusmaut ovat suosittuja energiajuomissa ja toimivat hienosti myös sokerittomissa mauissa. Sokeriton Ultra-sarja on menestynyt Suomessa hyvin, puolet Monsterin valikoimasta on jo sokerittomia”, Monster Energy -juomista Sinebrychoffilla vastaava tuotepäällikkö Niko Järvimäki kertoo.

Monster Lewis Hamilton Zero Sugarin jakelu alkaa 13.3. kautta maan, Monster Ultra Gold tulee valikoimaan myöhemmin kesällä. Monster-juomat on pakattu 0,5 litran tölkkeihin.  Tuotteet soveltuvat vegaaneille.

Monster Ultra Gold
Ananaksen makuinen hiilihappopitoinen energiajuoma, joka sisältää tauriinia, ginsengiä, kofeiinia, l-karnitiinia ja B-vitamiineja. Sisältää makeutusaineita.

Korkea kofeiinipitoisuus. Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville naisille, eikä kofeiiniyliherkille henkilöille (30 mg/100 ml).

Ainesosat: hiilihappopitoinen vesi, arominvahvenne (erytritoli), happo (sitruunahappo), tauriini (0,4%), aromit, happamuudensäätöaine (natriumsitraatit), panax ginseng-juuriuute (0,08%), säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, natriumbentsoaatti), kofeiini (0,03%), makeutusaineet (sukraloosi, asesulfaami K), väri (E150d), l-karnitiini l-tartraatti (0,015%), vitamiinit (niasiini, pantoteenihappo, B6, B12), natriumkloridi, inositoli.

Energia per 100 ml: 9 Kj/2 kcal
Sokeri g/100 ml: 0
Suolaa g/100 ml: 0,11

Niasiini mg/100 ml: 8,5
B6-vitamiini mg/100 ml: 0,8
B12-vitamiini /100 ml: 2,5
Pantoteenihappo (B5-vitamiini) mg/100 ml: 4,2

Monster Lewis Hamilton Zero Sugar
Hiilihappopitoinen energiajuoma, joka sisältää tauriinia, kofeiinia, l-karnitiinia ja B-vitamiineja. Sisältää makeutusaineita.

Korkea kofeiinipitoisuus. Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville naisille, eikä kofeiiniyliherkille henkilöille (32 mg/100 ml).

Ainesosat: hiilihappopitoinen vesi, happo (sitruunahappo), tauriini (0,4%), happamuudensäätöaine (natriumsitraatit), maltodekstriini, aromit, säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, natriumbentsoaatti), makeutusaineet (sukraloosi, asesulfaami K), kofeiini (0,03%), vitamiinit (niasiini, B6, riboflaviini, B12), stabilointiaineet (arabikumi, puuhartsien glyseroliesterit), kasviöljyt (kookospähkinä, rapsinsiemenet), l-karnitiini l-tartraatti (0,004%), natriumkloridi, muunnettu tärkkelys, inositoli, väri (E160e).

Energia per 100 ml: 12 Kj/3 kcal
Sokeri g/100 ml: 0