KOFF Sour – hapan ja sopivan sitruksinen olutuutuus

Oluttrendien yksi viime vuosien nousija* on hapanolut, nimensä mukaisesti hapan, jopa kirpeä oluttyyli. KOFF Sour on ensimmäinen Sinebrychoffin valmistama hapanolut ja täydentää KOFFin suosittua erikoisolutperhettä jo neljänteen makuun.

KOFF Sour on tehty helposti lähestyttäväksi hapanolueksi, joka sopii niin seurustelujuomaksi tai vaikka merenelävien kuten sushin kanssa nautittavaksi.

”KOFF Sour on kevyen hedelmäinen ja kirpeä hapanolut. Sopivan sitruksinen, helposti lähestyttävä sour-olut”, kuvailee olutta Sinebrychoffin pääpanimomestari Heikki Vuokko.

KOFFin erikoisoluissa jatkavat KOFF IPA, KOFF Session IPA ja KOFF Pale Ale. Tunnetut tuotemerkit madaltavat kokeilukynnystä uusien oluttyylien löytämisessä. Erikoisoluiden kuluttajat kokeilevat mielellään uutuuksia ja kiinnostavat oluttyypit nousevat esiin ostotilanteessa**.

”Erikoisoluet ovat jo vahva osa suomalaista olutkulttuuria ja kuluttajat kokeilevat uusia oluttyylejä entistä rohkeammin. KOFFin erikoisolutperheen tavoitteena on selkeys ja helposti lähestyttävyys; oluet ovat konstailemattomia ja pakkausdesign eri väreineen helposti tunnistettava”, KOFF-oluiden tuotepäällikkö Veli-Matti Keskipoikela kertoo.

KOFF Sour – erikoisolutta, ei sen erikoisempaa!

Uutuuksien jakelu alkaa 29.8. kautta maan. KOFF Sour on pakattu 0,5 litran tölkkiin.  Tuote soveltuu vegaaneille.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

KOFF Sour 4,2 %
Hapanolut

Ainesosat: Vesi, OHRAMALLAS, OHRA, happamuudensäätöaineet (maitohappo, sitruunahappo), humala, hiiva.

Alkoholi: 4,2 til-%
Katkerot: 20 EBU
Väri: 13 EBC
Humalat: Mosaic ja Citra