Kippis! KOFF 200 -juhlatölkki

Sinebrychoff täyttää tänä vuonna pyöreät 200 vuotta. Juhlavuosi näkyy KOFF-lageroluen pakkauksissa komeana 200-leimana.

Sinebrychoffin nimikko-olut, klassinen KOFF-lager valmistautuu Sinebrychoffin 200-vuotisjuhliin saamalla kullanvärisen Kippis 200 -kauluksen niin tölkkiin kuin lasipulloon.

KOFF-tuotemerkki on ollut Sinebrychoffin valikoimassa vuodesta 1957 eli 62 vuotta. Sen suosio lähti aikanaan kovaan kasvuun keskioluen vapautumisen aikaan 1969 ja Tauno Palon 1960-luvun lopulla tähdittämien ”Sano vaan reilusti KOFF” -tv- ja lehtimainosten myötä.

”KOFF-olut on oluistamme oma suosikkini ja sopii useaan käyttötilanteeseen ruokapöydästä mökin laiturille ja kaikkeen siltä väliltä. Tasalaatuisen lageroluen valmistaminen on panimon haastavimpia tehtäviä ja sen me osaamme erinomaisesti. Tästä on todisteena kuluttajien suosio ja useat voitot erilaisissa kilpailuissa”, sanoo Sinebrychoffin pääpanimomestari Tapio Kangas-Heiska.

KOFF on voittanut ulkomaisia ja kotimaisia palkintoja, valittu mm. Maailman parhaaksi lageriksi Englannissa International Brewing Awardseissa 1996 ja Suomessa KOFF oli Suomen paras lager-olut alle 4,8 %-sarjassa ensimmäisessä Suomen Paras Olut -kilpailussa vuonna 2011.

Juhlavuoden erikoisilmeen valitsivat Sinebrychoffin työntekijät useammasta vaihtoehdosta. Voittanut ehdotus oli sinebrychoffilaisten ylivoimainen suosikki saaden lähes puolet kaikista äänistä.

KOFF-oluen teema juhlavuonna on ”Tylsyyttä vastaan”.

”Me olemme taistelleet tylsyyttä vastaan jo 200 vuotta ja nyt me lähdetään juhlavuoteen sillä ajatuksella, että taistelu jatkuu ainakin seuraavat 200 vuotta”, sanoo Alexander Sneen, Sinebrychoffin markkinointijohtaja.

KOFF 200 -tölkki ja pullo tulevat myyntiin 18.3. alkaen kautta maan.

KOFF tuo keväällä markkinoille myös lonkeron, KOFF Long Drinkin. KOFF-oluiden valikoimassa jatkavat myös alkoholittomat vaihtoehdot KOFF Crisp Lager, KOFF Crisp Tumma Lager ja KOFF Crisp Vehnä.

Sinebrychoff on sitoutunut Carlsberg-konsernin Together Towards ZERO -kestävän kehityksen kampanjaan, jonka yksi osa-alue on vastuuttoman alkoholikulttuurin vähentäminen. Tähän liittyen Sinebrychoff tarjoaa aina myös alkoholittomia vaihtoehtoja panimojuomissaan.

#TylsyyttäVastaan
#kohtuullisesti.fi

Lisätietoja, kuvat ja haastattelupyynnöt: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff,
puh: 040 8307176, email: [email protected]

200-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff valmistaa Coca-Colan juomat Suomessa. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
www.sinebrychoff.fifacebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — Instagram: Sinebrychoff1819 — YouTube: Sinebrychoff1819 — kohtuullisesti.fi