Garagen uutuusmaku on raikas vadelma!

Garage Vodka Lemonade Raspberry on vadelman- ja sitruunanmakuinen juomasekoitus – marjainen maku tuo kesän kielelle.

Garage Vodka Lemonade -tuoteperhe täydentyy suomalaisten suosikkimaulla, vadelmanmakuisella juomalla. Uutuus on 100 % aitoa ja raikasta Garage-makua, jossa yhdistyvät hapan sitruuna, herkullinen vadelma ja aito vodka.

”Garagen vahvuuksiin kuuluu modernius ja sopivuus nuorille aikuisille. Garagella on paljon uskollisia faneja ja sen maut toimivat kevään ja kesän juhlahetkiin. Vadelman maulla on erittäin suuri kiinnostus tällä hetkellä*, ja se sopii siten tuoteperheeseen erinomaisesti”, Sinebrychoffin Garage-tuotepäällikkö Juha Saloranta kertoo.

Sinebrychoff esitteli Garage-juomasekoituksen suomalaisille ensimmäisen kerran keväällä 2012, eli Garage on jo yli 10-vuotias. Kevään ja kesän aikana Garagen tölkit uudistuvat, uusi design on selkeä ja raikas.

Garage Vodka Lemonade Raspberryn alkoholiprosentti on 4,1 %. Juoma on pakattu 0,5 litran tölkkiin. Uutuus on saatavilla 13.3. alkaen kautta maan. Tuote soveltuu vegaaneille.

Sinebrychoff valmistaa juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

kohtuullisesti.fi

Garage Vodka Lemonade Raspberry
Vadelman- ja sitruunanmakuinen alkoholijuoma

Ainesosat: Vesi, sokeri, vodka, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), luontainen aromi, sitruunamehutiiviste, stabilointiaineet (E414, E445, E444 ja E412), mustaporkkanauute, hapettumisenestoaine (askorbiinihappo), säilöntäaine (kaliumsorbaatti).

Energia per 100 ml: 202 Kj/48 kcal

Alkoholiprosentti: 4,1 til-%