Garage Vodka Lemonade Peach – persikanmakuinen alkoholijuomasekoitus

Sinebrychoffin Garage-tuoteperhe täydentyy suosikkimaulla, persikanmakuisella juomalla.

Garage Vodka Lemonade Peach 4,1 % on 100 % aitoa ja raikasta Garage-makua, jossa yhdistyvät hapan sitruuna, herkullinen persikka ja aito vodka.

”Garage ei ole olut, se ei ole siideri, lonkero tai perinteinen juomasekoitus – se on omanlaisensa Vodka Lemonade, ja tästä Garagen uusi mainontakin kertoo. Suomalaisten suussa yhä suositumpi Garage on juoma, joka sopii moniin erilaisiin käyttötilanteisiin herkutteluhetkistä illanistujaisiin. Garagen happamaan sitruunaisuuteen persikka yhdistyy hienosti. Persikan ostokiinnostus on suosituimpien uusien makujen joukossa*, joten se täydentää Garagen hedelmäisiä makuja hyvin”, sanoo Garagen tuotepäällikkö Juha Saloranta Sinebrychoffilta.

Garage-tuoteperheessä jatkavat myös sitruunainen Garage Vodka Lemonade, appelsiininmakuinen Garage Vodka Lemonade Orange, Garage Vodka Lemonade Raspberry ja Garage Vodka Lemonade Passionfruit.

Uutuuksien jakelu alkaa 28.8. kautta maan. Uutuus on pakattu puolen litran tölkkiin.  Tuote soveltuu myös vegaaneille.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

Garage Vodka Lemonade Peach
Persikan- ja sitruunanmakuinen alkoholijuoma

Ainesosat: Vesi, sokeri, vodka, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), luontainen aromi, sitruunamehutiiviste, stabilointiaineet (E414, E445, E444, E412), hapettumisenestoaine (askorbiinihappo), säilöntäaine (kaliumsorbaatti), väri (E120), safloritiiviste.

Energia per 100 ml: 202 kJ/48 kcal
Hiilihydraatit g/100 ml: 6
Sokeri g/100 ml: 6

Alkoholiprosentti: 4,1 til-%