Garage Vodka Lemonade Passionfruit – eksoottisen passionhedelmän maku

Garage Vodka Lemonade -juomien uusin maku on suosittu ja eksoottinen passionhedelmä, jossa hedelmän maku yhdistyy Garagen tuttuun sitruunaiseen lemonadeen.

Garage Vodka Lemonade Passionfruit on kolmas makuvariantti Garage Vodka Lemonade -juomasekoitusperheessä.

”Passionhedelmä on juuri nyt globaalisti suosittu ja kasvava maku*. Maun kiinnostavuus on korkea myös suomalaisten kuluttajien mielestä**. Vuosi sitten uudistuneella Garage-brändillä on korkea makumielikuva ja se on erityisesti nuorten aikuisten suosiossa.*** Garagen uudelleenlanseeraus on ylittänyt odotuksemme ja se on löytänyt tiensä moniin erilaisiin käyttötilanteisiin herkutteluhetkistä illanistujaisiin”, kertoo juomasekoitusten tuotepäällikkö Juha Saloranta Sinebrychoffilta.

Garage Vodka Lemonade Passionfruit  -juomien jakelu alkaa 30.8. kautta maan. Juoma on pakattu 0,5 litran tölkkiin.

Garage-tuoteperheessä jatkavat myös Garage Vodka Lemonade ja appelsiininmakuinen Garage Vodka Lemonade Orange.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti, 100 % uusiutuvalla energialla.

Lähteet:

*Döhler Global Consumer & Category Trends 09 / 2020
**Garage Orange Gambri concept test 9/2020 N310
**Sinebrychoff Brand Health Tracker Ipsos H12020 Suomi

Garage Vodka Lemonade Passionfruit
Maustettu alkoholijuoma
Ainesosat: Vesi, sokeri, vodka, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), sitruunamehutiiviste, stabilointiaineet (E414, E445, E444 ja E412), hapettumisenestoaine (askorbiinihappo), säilöntäaine (kaliumsorbaatti), luontaiset aromit, aromi, safloriuute.

Alkoholi: 4,1 % Vol.

Ravintosisältö: 100 ml sisältää