Garage Hard Seltzer Lemonade

Garage Hard Seltzer Lemonade on uudenlainen hard seltzer, jossa on enemmän makua, väriä sekä aitoa sitruunamehua. Uutuuksissa yhdistyvät hard seltzereiden parhaat puolet - kuten raikkaus sekä keveys - lemonaden sitruksisuuteen.

Garagen tuoteperheeseen lanseerataan keväällä 2024 kaksi uutta hard seltzer lemonade -makua, Garage Hard Seltzer Lemonade Pink ja Garage Hard Seltzer Lemonade Tropical. Pink maistuu sitruunalta, mansikalta ja pitaijalta (dragonfruit), Tropical sitruunalta, ananakselta ja guavalta. Alkoholiprosentti molemmissa on 4,5 %. Garage Hard Seltzer Lemonadet ovat juomasekoituksiksi vähäkalorisia, niissä on vain 99 kilokaloria per tölkki.

Hard Seltzer Lemonade on juomatyyppinä tuttu jo Yhdysvaltojen markkinoilla, yksi evoluutio hard seltzerien kehittyessä.

”Garage on uudistumisensa jälkeen muutamassa vuodessa kasvanut voimakkaasti ja noussut juomasekoituskategoriassa suurten joukkoon. Yhä ainutlaatuinen Garage Vodka Lemonade on brändin kivijalka, ja laajentuminen hard seltzereihin on luonteva askel – Garagelle ominaisen lemonaden pysyessä mukana. Kuluttajatesteissämme uudenlainen hard seltzer koettiin poikkeuksellisen houkuttelevaksi ja kiinnostavaksi juomaksi*”, Sinebrychoffin lonkeroiden ja juomasekoitusten tuotepäällikkö Juha Saloranta kertoo.

Garage Hard Seltzer Lemonade - sitruunamehua, luontaisia aromeja, ei makeutusaineita, matala kalorimäärä, vain hiukan sokeria hedelmästä!

Uutuuksien jakelu alkaa 11.3.2023 kautta maan. Juomat on pakattu 0,33 litran tölkkeihin.  Garaget soveltuvat myös vegaaneille.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

Garage Hard Seltzer Lemonade Pink
Hedelmänmakuinen alkoholijuoma

Ainesosat: Vesi, alkoholi, sitruunamehu tiivisteestä (2,6%), hedelmätiiviste, hiilidioksidi, luontainen aromi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), säilöntäaine (kaliumsorbaatti), porkkanauute.

Ravintosisältö / 100ml: energia 126kJ/30kcal, hiilihydraatteja 1,1g, joista sokereita 1,1g

Alkoholiprosentti: 4,5 til-%

Garage Hard Seltzer Lemonade Tropical
Hedelmänmakuinen alkoholijuoma

Ainesosat: Vesi, alkoholi, sitruunamehu tiivisteestä (2,6%), hedelmätiiviste, hiilidioksidi, luontainen aromi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), säilöntäaine (kaliumsorbaatti), hapettumisenestoaine (askorbiinihappo),  safloriuute.

Alkoholiprosentti: 4,5 til-%

*Lähde: Sinebrychoff On-line -tutkimus Cambri 5/2023 Suomi (N=300: Juo juomasekoituksia vähintään kerran kahdessa kuukaudessa)

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff, email: [email protected], tel: 040 830 7176

sinebrychoff.fi - Facebook & Instagram: Sinebrychoff1819 – LinkedIn: Sinebrychoff - kohtuullisesti.fi