Crowmoor Rusty Rook Ginger Beer – inkivääriolut kasvavaan kategoriaan

Crowmoorin ja Sinebrychoffin ensimmäinen inkivääriolut on raikas ja mausteinen uutuus, jossa sokeria on vain 6 grammaa 100 millilitrassa.

”Inkiväärioluilla on oma vankka ja kasvava kannattajakuntansa. Inkivääriolut on juomakategoriana kasvanut viime vuosina, ja uskomme, että uudenlaiselle inkiväärioluelle on kysyntää niin vakiintuneiden käyttäjien kuin uusienkin joukossa”, Sinebrychoffin juomasekoitusten, siiderien ja lonkeroiden markkinointijohtaja Juhani Jalkanen kertoo.

Inkiväärioluessa pitää olla sopivasti mausteisuutta ja vähän makeutta – sitä inkiväärin pientä ’potkua’ unohtamatta.

Crowmoor on Sinebrychoffin juomatuoteperhe, johon kuuluvat uutuuden lisäksi Crowmoorin siiderit ja vodka spritzit. Crowmoor Rusty Rook Ginger Beer sopii nautittavaksi viilennettynä sellaisenaan tai jäiden kanssa.

Juoma on pakattu 0,33 litran tölkkiin. Uutuusmaun jakelu alkaa 14.3. kautta maan.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa 100 % uusiutuvalla energialla.

Crowmoor Rusty Rook Ginger Beer
Inkiväärinmakuinen alkoholijuoma – valmistettu käymisteitse

Ainesosat: Vesi, omenaviini (vesi, sokeri, omenamehutiiviste), sokeri, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), inkivääriuute, luontainen aromi, säilöntäaine (kaliumsorbaatti), väri (E150d).

Alkoholiprosentti: 4,5 %

Energia per 100 ml: 212 kj/50 kcal
Proteiini g/100 ml: 0 g
Suola g/100 ml: 0