Uusia Bonaqua-makuja, mysteeri-Fantan kolmas tuleminen ja toivottuja monipakkauksia Coca-Colan virvoitusjuomauutuuksissa

Uutuuksissa: Bonaqua Noste (hiilihapoton Mango Acai), Bonaqua Villipäärynä (SOK), Fanta WhatTheFanta 3.0, Coca-Cola Zero Sugar Kofeiiniton 6-pack x 0,33 tlk ja Fanta Sitruuna Sokeriton 24 x 0,33, Coca-Cola Zero Sugar Vanilja 12x0,33 l (Kesko)

Bonaqua Noste – hiilihapoton mangon ja acain makuinen lisäarvovesi

Kuplattomien lisäarvovesien suosio on kasvussa*. Bonaqua Noste on kolmas herkullinen juoma kuplattomien Bonaqua lisäarvovesien perheeseen, pidettyjen Hohde ja Kuulas juomien rinnalle.  Uutuus sisältää vireyttä lisääviä ainesosia (B5- ja B6-vitamiinit, niasiini, kofeiini), muttei hiilihappoa. Bonaqua Noste on pakattu ympäristön kannalta parempaan, 100 % kierrätysmuovista valmistettuun 0,5 litran pulloon. (*Nielsen kotikulutuspaneeli 2020 / vesikategoriatutkimus).

Bonaqua Villipäärynä – pohjoismainen kestosuosikki vihdoin myös Suomessa

Ruotsissa jo toista vuosikymmentä super suosittu päärynänmakuinen hiilihapotettu Bonaqua-maku saadaan vihdoin myös Suomen valikoimaan. Bonaqua Villipäärynän hedelmäisen maun salaisuus on päärynämehussa (2%) ja häivähdyksessä hedelmäsokeria. Juoma on vähäkalorinen.

Uutuus tulee pysyvään valikoimaan, aluksi vain SOK:n kauppoihin.

#WhatTheFanta saa jatkoa – Mysteerimaku 3.0 on tällä kertaa pinkki

Kaksi vuotta sitten #WhatTheFanta innosti suomalaiset ensimmäistä kertaa maistelemaan ja tunnistamaan lukuisia erilaisia ja täysin uusia Fanta-makuja. Nyt käynnistyy jo kolmas puolen vuoden mittainen #WhatTheFanta -mysteerimakukampanja, jonka aikana lanseerataan tuntematon määrä erilaisia Fanta-makuja – kaikki saman näköisessä pakkauksessa. Sokeriton Fanta WhatTheFanta 3.0 on nyt pinkki! Juoma on valikoimassa tuttuun tapaan vain kevät- ja kesäkauden ajan.

#WhatTheFanta -mysteerimakukampanjan tarkoituksena on ratkaista mistäpäin maailmaa mysteerimaut tulevat! Makumysteerit päästään ratkaisemaan maistamalla tuotteita kampanjan aikana mutta myös seuraamalla julkaistavia vihjeitä Fantan Instagramissa (@Fantasuomi). Fantan ystävät pääsevät siten maistelemaan ja arvailemaan täysin uusia mysteerimakuja, joita ei ole koskaan ennen ollut Suomessa!

#WhatTheFanta-maut on pakattu 0,5 ja 1,5 litran kierrätysmuovipulloon.

Uusia käteviä monipakkauksia

Uutuusmakujen lisäksi Sinebrychoff tuo markkinoille uusia pakkauskokoja suosikkijuomista. Viime syksynä lanseerattu Coca-Cola Zero Sugar Kofeiiniton tulee valikoimaan kuuden tölkin six-packiin.

Vuosi sitten markkinoille tullut Fanta Sitruuna Sokeriton saa ison monipakkauksen ja entistä pienemmät pullot – juoma on nyt saatavilla 24-packissä, 0,33 litran kierrätysmuovipulloissa.

Lisäksi Keskon valikoimaan tulee 12 pullon monipakkaus Coca-Cola Zero Sugar Vaniljasta 0,33 litran kierrätysmuovipulloissa.

Kaikkien uutuuksien jakelu alkaa 14.3.2021 kautta maan. Sinebrychoff valmistaa juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

Bonaqua Noste
Hiilihapoton mangon ja acain makuinen juoma, joka sisältää kofeiinia ja vitamiineja.

Ainesosat: Luontainen kivennäisvesi, hedelmäsokeri, sitruunahappo, stabillointiaine (E452i), säilöntäaine (E202), hedelmä- ja vihannesmehu tiivisteestä (porkkana, mustikka), kofeiini, hedelmämehujauhe (maltodekstriini, acaimehu tiiviste, sitruunahappo), luontainen acaiaromi, joka sisältää muita luontaisia aromeja, vitamiinit (niasiini, B5, B6).

Energia per 100 ml: 68 kj/16 kcal
Suolaa g/100 ml: 0,04

Niasiini mg/100 ml: 1,8
B6-vitamiini mg/100 ml: 0,16
B12-vitamiini /100 ml: 1 mikrogramma
Pantoteenihappo (B5-vitamiini) mg/100 ml: 0,8

Bonaqua Villipäärynä

Hiilihapollinen päärynänmakuinen juoma.

Ainesosat: Vesi, hiilidioksidi, päärynämehu 2%, hedelmäsokeri, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), säilöntäaine (E202, E211), aromit. Energia 100ml: 35 kJ/8 kcal

Energia per 100 ml: 35 kj/8 kcal
Hiilihydraatit g/100 ml: 2
Sokeri g/100 ml: 2
Suolaa g/100 ml: 0,01

Fanta WhatTheFanta 3.0
Virvoitusjuoma, sisältää makeutusaineita

Ainesosat: Vesi, sitruunamehu tiivisteestä (3%), hiilidioksidi, happamuudensäätöaineet (sitruunahappo, omenahappo), makeutusaineet (natriumsyklamaatti, asesulfaami K, sukraloosi), säilöntäaine (E202), vihannes- ja hedelmämehutiiviste (bataatti, porkkana, kirsikka), luontaiset aromit.

Energia per 100 ml: 6 kj/1 kcal
Suolaa g/100 ml: 0,01

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff, [email protected], 040 830 7176