Coca-Cola Zero Sugar Creations 3000 – tekoälyn kehittämä virvoitusjuoma

Maku vuodelta 3000: Ensimmäinen tekoälyn avulla kehitetty Coca-Cola - maista, miltä tulevaisuus maistuu!

Coca-Cola Creations on uudenlaisten juomien kansainvälinen innovaatio-ohjelma. Toisena Creations-juomana Suomeen lanseerataan Coca-Cola Zero Sugar Creations 3000, jonka maku tulee tulevaisuudesta. Se on ensimmäinen Coca-Cola, joka on kehitetty tekoälyn avulla.

Coca-Cola Creations -konsepti rikkoo mielikuvituksen rajoja ja erilaiset yhteistyökumppanuudet ja kulttuuriyhteistyö ovat vahvasti mukana juomien kehittämisessä ja niistä viestimisessä. Coca-Cola Zero Sugar Creations 3000 on saatavilla vain rajoitetun ajan vuoden lopulle.

Juomauutuuden jakelu alkaa 28.8. kautta maan. Uutuus on pakattu 0,25 litran tölkkiin.  Tuote soveltuu myös vegaaneille.

Coca-Cola Zero Sugar Creations 3000
Kasvisuutejuoma. Sisältää makeutusaineita. Sisältää fenyylialaniinin lähteen.

Ainesosat: Vesi, hiilidioksidi, väri (E150d), luontaiset aromit, happo (E338), makeutusaineet (asesulfaami-K, aspartaami, sukraloosi), happamuudensäätöaine (E331), aromi kofeiini.

Energia per 100 ml: 1,6 kJ/0 kcal
Proteiini g/100 ml:
Hiilihydraatit g/100 ml:
Sokeri g/100 ml:
Rasvaa g/100 ml:
Suolaa g/100 ml: 0,01

sinebrychoff.fi —  Facebook, YouTube & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi