Kevään Battery-uutuudet: Battery No Calorie Sizzle ja Battery Juiced Bright Sour Apple

Suomen ensimmäinen ja suosituin* energiajuoma esittelee keväällä kaksi uutuutta: kirpeä omenanmakuinen Battery Juiced Bright Sour Apple ja sokeriton mansikanmakuinen Battery Sizzle.

Battery No Calorie Sizzle on sokeriton mansikanmakuinen energiajuoma ripauksella minttua. Kyseessä on täysin uusi makuyhdistelmä energiajuomissa. Sizzle soveltuu myös juomasekoituksiin, erityisesti spritz-tyyppisiin, kevyisiin cocktaileihin. Sizzle on valikoimassa syksyyn saakka. Battery No Calorie Sizzle on pakattu 0,5 litran tölkkiin.

Battery Juiced -energiajuomat sisältävät 25 % mehua, ja Battery Juiced Bright Sour Apple tuo pirteän makuvaihtoehdon mehuenergiajuomien kategoriaan. Battery Juiced -valikoimassa jatkavat uutuuden ohella Battery Juiced Exotic ja Battery Juiced Breeze.

”Sekä sokeripitoisille että sokerittomille energiajuomille löytyy kuluttajansa, ja tuommekin uutuudet kesäksi molempiin kategorioihin. Noin puolet Battery-mauista on sokerittomia. Battery Juiced Bright sopii kirpeänä omenana pohjoismaiseen makuun ja Battery No Calorie Sizzle tuo uutta raikkautta kesään”, Sinebrychoffin Battery-energiajuomien tuotepäällikkö Anni Lehtinen kertoo.

Uutuuksien jakelu alkaa 13.3. kautta maan. Molemmat uutuus-Batteryt soveltuvat vegaaneille.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

Battery No Calorie Sizzle
Mansikan- ja mintunmakuinen energiajuoma

Sisältää makeutusaineita. Sisältää aspartaamia (fenyylialaniinin lähde). Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville.

VAROITUS: Vältettävä juomasta ennen nukkumaanmenoa. Käyttösuositus enintään 2 tölkkiä päivässä.

Ainesosat: Vesi, hiilidioksidi, happamuudensäätöaineet (E330, E331), luontainen aromi, mustaporkkanauute, makeutusaineet (E950, E951), kofeiini (320mg/l), säilöntäaine (E202), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo).

Energia per 100 ml: 6 Kj/1 Kcal
Sokeri g/100 ml: 0
Suolaa g/100 ml: 0,03

Niasiini mg/100 ml: 8
B6-vitamiini mg/100 ml: 0,3
B12-vitamiini /100 ml: 1
Pantoteenihappo (B5-vitamiini) mg/100 ml: 2

Battery Juiced Bright Sour Apple
Omenanmakuinen mehupitoinen energiajuoma

VAROITUS: Vältettävä juomasta ennen nukkumaanmenoa. Käyttösuositus enintään 3 tölkkiä päivässä.

Ainesosat: Vesi, omenamehu tiivisteestä (25%), sokeri, hiilidioksidi, happamuudensäätöaine (E330), luontainen aromi, stabilointiaineet (E414, E410), kofeiini (320mg/l), inverttisokeri, säilöntäaine (E202), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo), väri (E131). Täysmehupitoisuus 25%.

Energia per 100 ml: 193 Kj/45 Kcal

Niasiini mg/100 ml: 8