Battery No Calorie Pineapple + Orange piristää heti vuodenvaihteesta

Battery lanseeraa tammikuussa uutuuden R-kioskeihin. Battery No Calorie Pineapple + Orange R-Edition on raikas ja sokeriton, hedelmäinen energiajuoma, joka maistuu ananakselle ja appelsiinille.

Suurin osa energiajuomien kuluttajista on kiinnostunut uusista energiajuomamauista ja noin puolet välttää sokeria energiajuomissa.* Batteryn uutuus tarjoaa hyvänmakuisen uuden vaihtoehdon nousevaan juomakategoriaan.

”Sitrusmaut kuuluvat nyt suosituimpiin makuihin energiajuomissa. Muita tämän hetken trendejä ovat raikkaus ja sokerittomuus, ja Battery No Calorie Pineapple + Orange R-Edition yhdistää nämä kaikki. Ananasmaku oli ensimmäinen R-Edition ja tämä uutuus tuo mukaan sokerittomuuden ja hedelmäisen appelsiinin”, kertoo Batteryn tuotepäällikkö Anni Lehtinen Sinebrychoffilta.

Battery No Calorie Pineapple + Orange R-Edition on saatavilla vain R-kioskeista vuoden 2022 ajan. Kyseessä on jo kolmas erikoismaku, joka on saatavilla vain R-kioskeissa. Uutuus on pakattu 0,33 litran tölkkiin.

Suomen suosituin energiajuoma Battery Energy Drink esittelee 2022 paljon uutuuksia. Seuraavat Battery-maut lanseerataan keväällä. Batteryn valikoima on laajempi kuin koskaan, vaihtoehtoja tilapäiseen piristymiseen löytyy niin sokerittomista, mehupohjaisista kuin makean hedelmäisistä energiajuomista.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa hiilineutraalisti 100 % uusiutuvalla energialla.

Lähteet:
*Sinebrychoff Energy Drink Drivers Cambri MaxDiff 10 / 2020 Finland (N=602)

Battery No Calorie Pineapple + Orange
Ananaksen ja appelsiinin makuinen energiajuoma. Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville. VAROITUS: Vältettävä juomasta ennen nukkumaanmenoa. Sisältää makeutusaineita. Sisältää aspartaamia (fenyylialaniinin lähde).

Ainesosat: Vesi, hiilidioksidi, happamuudensäätöaineet (E330, E331), luontainen aromi, aromi, värit (safloriuute, porkkanauute), makeutusaineet (E950, E951), kofeiini (320mg/l), säilöntäaine (E202), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo).

Energia per 100 ml: 8 kj/2 kcal
Proteiini g/100 ml: 0.4 g
Suolaa g/100 ml: 0,06

Niasiini mg/100 ml: 8
B6-vitamiini mg/100 ml: 0,3
B12-vitamiini /100 ml: 1 mikrogramma
Pantoteenihappo (B5-vitamiini) mg/100 ml: 2

Niasiini, B6, B12 ja pantoteenihappo auttavat vähentämään väsymystä ja uupumusta.

Lisätiedot: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff, 040 830 7176, [email protected]