Battery Charge – energiajuoma, jossa on ripaus limeä ja chiliä

Battery Charge on rajoitetun ajan saatavilla oleva uusi Battery-maku. Battery Charge maistuu alkuperäiseltä Battery-energiajuomalta, jossa on ripaus limeä ja chiliä. Battery Charge on yhtäaikaa hedelmäinen ja maistuva energiajuoma, moniaistillinen kokemus ja piristävä lisäenergia, kun sitä tarvitset - olitpa sitten liikkeellä, kotona, töissä tai viettämässä iltaa. Battery Charge on makeutettu sokerilla.

”Energiajuomien ystävät ovat kiinnostuneita Batteryn erikoismauista. Kuluttajatutkimuksessamme olemme iloksemme huomanneet, että Batteryn uutuuskonsepti erottuukin energiajuomakategoriassa edukseen. Sitrusmaut kuten Battery Chargen lime kuuluvat nyt suosituimpiin makuihin**”, kertoo Batteryn tuotepäällikkö Anni Lehtinen Sinebrychoffilta.

Battery Chargen jakelu alkaa Sinebrychoffin muiden syysuutuuksien tapaan 30.8. kautta maan. Battery Charge on valikoimassa syys- ja talvikauden ajan kevääseen saakka.

Suomen suosituin energiajuoma Battery Energy Drink on esitellyt 2021 jopa kuusi uutuutta. Batteryn valikoima on laajempi kuin koskaan, vaihtoehtoja tilapäiseen piristymiseen löytyy niin sokerittomista, mehupohjaisista kuin makean hedelmäisistä energiajuomista. Kaikki uutuudet on pakattu 0,33 litran tölkkeihin.

Sinebrychoff valmistaa kaikki juomansa 100 % uusiutuvalla energialla hiilineutraalisti.

Lähteet:
* *Sinebrychoff Battery Heat 12 / 2019 Finland (N=300)
**Innova Energy Drinks in Europe Trends Analyses 2019 (03/2020)

Battery Charge
Limen ja chilin makuinen energiajuoma. Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville.

Ainesosat: Vesi, sokeri, happamuudensäätöaine (E330), hiilidioksidi, maltodekstriini, tauriini (4000 mg/l), aromit, kahvi- ja guaranauute (kofeiini 320 mg/l), luontainen chili- ja limearomi, säilöntäaine (E202), väri (E150d), vitamiinit (riboflaviini, niasiini, B6, B12, pantoteenihappo).

Energia per 100 ml: 200 kj/47 kcal
Proteiini g/100 ml: 0.4 g