Battery Black II Edition – musta on uusi musta

Kolme vuotta sitten Battery Energy Drink -energiajuomaa oli saatavilla kokomustassa tölkissä, yksinkertainen idea, joka osoittautui menestykseksi. Musta tölkki tekee paluun – ja Battery Black II Edition tuo mukanaan myös aivan uuden Battery-maun. Juomauutuuden lisäksi Battery saa valikoimaansa kätevän 0,275 litran kierrätysmuovipullopakkauksen.

Battery Black II Edition on hyvänmakuinen, sokerimakeutettu raikas energiajuoma – pakkauksen tavoin myös mustanvärinen. Maku on yllätys – mutta kerrottakoon, että se on ensimmäistä kertaa Batteryn makuvalikoimassa!

Sokeri- ja kofeiinimäärältään Battery Black II Edition vastaa tuttua perus-Batteryä, kilokaloreita per 100 ml on 51, kofeiinia 32 mg/100 ml.

Battery Black II Edition on pakattu 0,33 litran tölkkiin ja se on valmistettu Sinebrychoffilla Keravalla, missä Battery sai alkunsa 1997. Jakelu alkaa 24.8. Kyseessä on kausituote, joka poistuu keväällä uutuuksien tullessa.

Battery Energy Drink nyt myös suljettavassa pikkupullossa

Batteryn perusmaut, Battery Energy Drink ja Battery No Calorie saavat uuden pakkauksen syksyllä. Uusi 0,275 litran kierrätysmuovipullo on kätevän kokoinen ja suljettava energiapakkaus.

”Kuluttajat ovat toivoneet Batteryä pienemmässä pakkauksessa. Myös kaloritonta Batteryä on toivottu uudelleensuljettavaan pakkaukseen. Uusi pakkaus yhdistää nämä molemmat toiveet”, kertoo Batteryn tuotepäällikkö Heini Autio Sinebrychoffilta.

Uuden pullon jakelu alkaa syyskuussa. Kuten kaikki Battery-juomat, myös 0,275 litran kierrätysmuovipulloon pakattu Battery tehdään Sinebrychoffilla.

Battery-perheessä ovat syksyllä 2020: Battery Energy Drink, Battery Jungled, Battery Remix, Battery No Calorie, Battery No Calorie Peach+Raspberry, Battery Pineapple ja uutuus Battery Black II Edition.

Piristystä vastuullisesti

Energiajuomat on tarkoitettu tilapäiseen piristymiseen, eikä niillä voi korvata tasapainoista ruokavaliota. Kupillisessa kahvia on kofeiinia 90 – 160 mg. 0,33 litran tölkissä energiajuomaa kofeiinia on keskimäärin 106 mg.

Energiajuomien piristävä vaikutus perustuu tutkittuihin ja turvallisiin raaka-aineisiin, kuten kofeiiniin, sokeriin ja guaranaan (kofeiini). Battery Black II Editionin tarkka ainesosaluettelo alla.

Sinebrychoffin Battery Energy Drinkin markkinointi on suunnattu vain täysi-ikäisille.

Battery Black II Edition

Kofeiini- ja aminohappopitoinen juoma/ KORKEA KOFEIINIPITOISUUS.  (32 mg/100 ml)

Ainesosat: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, maltodekstriini, happamuudensäätöaineet E330 ja E338, väri E150d, luontaiset aromit, kofeiini (320mg/l), säilöntäaine E202, vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo)

Ravintosisältö per 100 ml:
Energia: 216 kJ / 51 kcal
Rasva: 0 g
- josta tyydyttynyttä: 0 g
Hiilihydraatit: 12,6 g
- josta sokereita: 12,1 g
Proteiini: 0 g
Suola: 0 g

Niasiini: 8 g (50 %*)
B6-vitamiini: 0,3 mg (21 %*)
B12-vitamiini: 1 µg (40 %*)
Pantoteenihappo: 2 mg (33 %*)

*  Aikuisen keskivertokäyttäjän päivän saannin vertailuarvosta.

Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville.

Lisätietoja, kuvat ja haastattelupyynnöt: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff,
puh: 040 8307176, email: [email protected]

200-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
www.sinebrychoff.fi — www.facebook.com/Sinebrychoff1819 — Twitter: @Sinebrychoff — www.kohtuullisesti.fi