Kohtuullisen oluen päivä 15.9. muistuttaa, että olut on parhaimmillaan vastuullisesti nautittuna
Kansainvälistä kohtuullisen oluen päivää vietetään 2017 jo kolmannen kerran. Kohtuullisen oluen päivä on kansainvälisten panimokonsernien ja yhteisöjen yhteinen kampanja oluen vastuullisen kulutuksen puolesta. Tänä vuonna Carlsberg-konserni aikoo tavoittaa 20 miljoonaa kuluttajaa 20 maassa.
Täällä Sinebrychoffilla olemme iloisia, että suomalaiset ovat löytäneet oluen rikkaan maailman: maku on prosentteja tärkeämpää, ja olut maistuu myös alkoholittomana. Alkoholittoman oluen suosio onkin maassamme kasvussa ja kaupoissa saatavuus parantunut. Enää ei kuskina tai raskaana oleminen ole ainoa syy juoda alkoholitonta olutta. Käyttötilanteita on huomattavasti enemmän, lounaasta palautusjuomaksi. Alkoholiton olut on myös mainio ruokajuoma.
Haluamme vahvistaa tätä hyvää trendiä ja siksi uudistimme alkoholittomien oluiden valikoimaamme: Suomen markkinajohtaja Nikolai on nyt KOFF Crisp. Uudistuneen ilmeen lisäksi makuja on raikastettu. KOFF Crispissä, kuten Nikolaissa ennen, on kolme erimakuista alkoholitonta olutta.
Carlsberg-konsernin tavoitteena on olla mukana luomassa jatkuvaa alkoholin väärinkäytön vähentymistä WHO:n hyvinvointitavoitteiden mukaan.
”Olemme osa Carlsberg-konsernia, jossa Together Towards Zero -kestävän kehityksen ohjelmassa alkoholittomilla oluilla on tärkeä rooli. Tavoitteemme on, että vuoteen 2030 mennessä alkoholiton olut löytyy aina vaihtoehtona vahvemmille oluille. Suomessa tuomme KOFF Crispiä tutuksi syksyn aikana mittavalla kampanjalla, maistatamme sitä jopa 300 000 kuluttajalle”, kertoo Sinebrychoffin markkinointijohtaja Alexander Sneen.
Miten sitten nauttia oluesta kohtuudella? Jollekin kohtuullinen nauttiminen voi olla muutama tuoppi, jollekin lasillinen. Entä jos etkoilla tai yökerhossa nautitkin alkoholittoman oluen? Jokaisen on hyvä miettiä, mikä on oma kohtuuden määritelmä, mikä pitää fiiliksen hyvänä vielä aamullakin.
Kokeile sinäkin selvästi raikkaampi KOFF Crisp!
kohtuullisesti.fi