Battery Blue – mustikan virkistävä paluu

Battery Energy Drinkin toukokuun 2022 uutuus Battery Blue on vanha suosikki - suomalaiseen makuun raikkaan mustikkainen, piristävä juoma.

Sinebrychoffin 1997 kehittämä Battery Energy Drink täyttää tänä vuonna jo 25 vuotta! Perinteisen energiajuomamaun lisäksi yhä useampi kuluttaja haluaa energiajuomilta myös uusia makuja, joita Battery kehittääkin useampia vuodessa. Kausimaut vaihtuvat uusiin – mutta joskus vanhat suosikit tekevät paluun.

”Alkuperäinen Battery Blueberry poistui valikoimasta syksyllä 2020, jonka jälkeen olemme saaneet paljon toiveita kuluttajilta, että tuote haluttaisiin takaisin. Nyt Battery Blueberry tekee paluun Battery Blue -nimellä uudessa näyttävässä Limited Edition -asussa”, kertoo Batteryn tuotepäällikkö Anni Lehtinen Sinebrychoffilta.

Battery Blueberry oli 2018 Batteryn ensimmäinen puhdas marjamaku. Mustikka on suomalaisten suosikkimarjoja ja sopii erinomaisesti myös energiajuomaan.

Battery-perhe kasvoi alkukeväällä 2022 jo kolmella muulla uutuudella: Battery Remix 22, Battery R-Edition Pineapple + Orange sekä Battery No Calorie Blush. Batteryn valikoima on laajempi kuin koskaan, vaihtoehtoja tilapäiseen piristymiseen löytyy niin sokerittomista, mehupohjaisista kuin makean hedelmäisistä energiajuomista.

Battery Blue tulee Keskon kauppojen valikoimaan 2.5.2022 alkaen ja on saatavilla vuoden loppuun asti. Se on pakattu 0,33 l tölkkiin ja valmistettu Sinebrychoffilla Keravalla hiilineutraalisti.

Battery Blue
Energiajuoma
Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville.

VAROITUS: Vältettävä juomasta ennen nukkumaanmenoa.

Ainesosat: Vesi, sokeri, hiilidioksidi, maltodekstriini, tauriini (4000 mg/l), happamuudensäätöaine (E330), värit (mustaherukka- ja porkkanauute, E131), luontainen aromi, kofeiini (320 mg/l), säilöntäaine (E202), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo).

Soveltuu vegaaneille.

Ravintosisältö per 100 ml:

Energia 242kJ/57kcal
rasva/fett 0 g
josta tyydyttynyttä 0 g
hiilihydraatit 13,6 g
josta sokereita 13,0 g
proteiini 0,4 g
suola 0 g
niasiini 8,0 mg (50 %*)
vitamiini B6 0,3 mg (21 %*)
vitamiini B12 1,0 μg (40 %*)
pantoteenihappo 2,0 mg (33 %*).

*Aikuisen keskivertokäyttäjän saannin vertailuarvo (8 400 kJ/2 000 kcal).

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff, [email protected], 040 830 7176